Biblioteca - Arxiu fotogràfic - Arxiu documental

La biblioteca de l’ACBS cuida especialment la bibliografia relacionada amb la Baixa Segarra. Té fons importants d'història local i història de Catalunya amb una abundant bibliografia del final del franquisme i la transició. També hi abunda la literatura catalana, sobretot obres publicades a principis i meitat del segle XX.
Els fons provenen d'intercanvis amb altres centres d'estudis, donacions particulars i institucionals i publicacions pròpies de l'ACBS.
Dintre del seu fons també s'hi inclouen documents sonors i multimèdia.
Totes les obres, excepte les excloses de préstec, estan a disposició gratuïtament de qualsevol persona que ens les demani, amb l'únic compromís de retornar-les en bon estat.
El local de l'ACBS, situat al costat de la sala d'actes del Castell dels Comtes de Santa Coloma de Queralt, està obert durant el curs 2018-2019 els dilluns de les 6 a 2/4 de 9 de la tarda. Per accedir-hi en altres horaris ens podeu escriure a [email protected] per posar-nos d'acord.
Al mes de gener de 2019 hi ha catalogades més de 3.400 obres, 337 de les quals són de la secció de la Baixa Segarra.
Opcions :
Inici amb els darrers registres.. |

Llibre de les bèsties / Ramon Llull ; versió moderna de Miquel Desclot ; il·lustrada per Perico Pastor ; amb la versió original de l'ed. del patronat Ramon Llull dirigida per Eugènia Gisbert [text imprès] / Llull, Ramon (1232 o 3-1315 o 6), Autor ; Desclot, Miquel (1952), ; Perico Pastor, Il·lustrador . - Edicions Proa, 2015 . - 203 p. : il. ; 24 cm. - (A tot vent; 642) . ISBN : 978-84-7588-584-1 Idioma : Català (cat) Idioma original : Català (cat)
|
Reserva
Reservar aquest documentExemplars
Codi de barres | Signatura topogràfica | Tipus de document | Localització | Secció | Estat | Observacions | Volum núm. | Procedència del document |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
21328 | 849.9-3 LLU | Llibre imprès | Biblioteca | Secció general | Disponible | Biblioteca Ramon Vila-Abadal i Marta Balcells |