Biblioteca - Arxiu fotogràfic - Arxiu documental

La biblioteca de l’ACBS cuida especialment la bibliografia relacionada amb la Baixa Segarra. Té fons importants d'història local i història de Catalunya amb una abundant bibliografia del final del franquisme i la transició. També hi abunda la literatura catalana, sobretot obres publicades a principis i meitat del segle XX.
Els fons provenen d'intercanvis amb altres centres d'estudis, donacions particulars i institucionals i publicacions pròpies de l'ACBS.
Dintre del seu fons també s'hi inclouen documents sonors i multimèdia.
Totes les obres, excepte les excloses de préstec, estan a disposició gratuïtament de qualsevol persona que ens les demani, amb l'únic compromís de retornar-les en bon estat.
El local de l'ACBS, situat al costat de la sala d'actes del Castell dels Comtes de Santa Coloma de Queralt, està obert durant el curs 2018-2019 els dilluns de les 6 a 2/4 de 9 de la tarda. Per accedir-hi en altres horaris ens podeu escriure a [email protected] per posar-nos d'acord.
Al mes de gener de 2019 hi ha catalogades més de 3.400 obres, 337 de les quals són de la secció de la Baixa Segarra.
Opcions :
Inici amb els darrers registres.. |
Matèries



Los Secretos del anarquismo / Constant Leroy / Leroy, Constant
Títol : Los Secretos del anarquismo / Constant Leroy Tipus de document : text imprès Autors : Leroy, Constant, Autor Editorial : [S.l. : s.n.] Data de publicació : México 1913 Nombre de pàgines : 272 p. Dimensions : 20 cm. Idioma : Castellà (spa) Idioma original : Castellà (spa) Matèries : [BNC]Anarquisme -- Catalunya -- Història
[BNC]Anarquisme -- Espanya -- Història
[BNC]Ferrer i Guàrdia, Francesc, 1859-1909 -- Processos, litigis, etc.Classificació : 329.285 Anarquisme Los Secretos del anarquismo / Constant Leroy [text imprès] / Leroy, Constant, Autor . - Editorial desconeguda : [S.l. : s.n.], México 1913 . - 272 p. ; 20 cm.
Idioma : Castellà (spa) Idioma original : Castellà (spa)
Matèries : [BNC]Anarquisme -- Catalunya -- Història
[BNC]Anarquisme -- Espanya -- Història
[BNC]Ferrer i Guàrdia, Francesc, 1859-1909 -- Processos, litigis, etc.Classificació : 329.285 Anarquisme Exemplars
Codi de barres Signatura topogràfica Tipus de document Localització Secció Estat Observacions Volum núm. Procedència del document ACBS 12877 329.285 LER Llibre imprès Biblioteca Secció general Exclòs de préstec Fons Joan Balcells