Biblioteca - Arxiu fotogràfic - Arxiu documental
Inici
La biblioteca de l’ACBS cuida especialment la bibliografia relacionada amb la Baixa Segarra. Té fons importants d'història local i història de Catalunya amb una abundant bibliografia del final del franquisme i la transició. També hi abunda la literatura catalana, sobretot obres publicades a principis i meitat del segle XX.
Els fons provenen d'intercanvis amb altres centres d'estudis, donacions particulars i institucionals i publicacions pròpies de l'ACBS.
Dintre del seu fons també s'hi inclouen documents sonors i multimèdia.
Totes les obres, excepte les excloses de préstec, estan a disposició gratuïtament de qualsevol persona que ens les demani, amb l'únic compromís de retornar-les en bon estat.
El local de l'ACBS, situat al costat de la sala d'actes del Castell dels Comtes de Santa Coloma de Queralt, està obert durant el curs 2018-2019 els dilluns de les 6 a 2/4 de 9 de la tarda. Per accedir-hi en altres horaris ens podeu escriure a
[email protected] per posar-nos d'acord.
Al mes de gener de 2019 hi ha catalogades més de 3.400 obres, 337 de les quals són de la secció de la Baixa Segarra.
Més informació de l'autor
Autor Nieto Ballester, E.
Documents disponibles escrits per aquest autor
Refinar la cerca Interrogar fonts externes

/ Nieto Ballester, E.
[number or issue] és un butlletí de
[number or issue] és un butlletí de 110 - Setembre 2008 [text imprès] / Nieto Ballester, E., Autor ; [et al.], Autor . - 92 p. : taules ; 24 cm. Idioma : Català ( cat) Idioma original : Català ( cat) |  |
Reserva
Reservar aquest document
Exemplars
Estat |
---|
ACBS 11613 | 804.99-311 SOC 110 | Llibre imprès | Biblioteca | Secció general | Disponible | | | Donatiu |